2015. június 22., hétfő

1 fejezet 3. rész


~Josephine~


      A kocsi meg állt s Zayn ki szállt mellőlem. Ki nyitódott mellettem az ajtó majd Zayn meg fogta  a kezem hogy ki segítsen mivel a szemem még mindig kötve volt.
- Csá , haver. - szólalt meg egyszerre több fiú. Zayn le vette a szememről a kötést s láttam hogy az 1D-s fiúk  állnak előttem.
- Szia, Louis vagyok, vagy Lou, vagy nem tom! Mind egy. Hívj ahogy szeretnél! - mosolygott rám a humor répa.
- Harry vagyok! Ők pedig itt Niall és Liam! Csak hogy ne húzzuk az időt el mondtam az ő nevüket is. - villantott rám egy csábos mosolyt a szívtipró.
- Niall vagyok, és kajás! El megyünk kajálni? - nézett rám a krumpli.
- Liam vagyok! Bár már bemutattak - mosolygott rám a megfontolt. Mikor be mutatkoztam volna Harry a szavamba vágott.
- Tudjuk ki vagy! Zayn tegnap este csak rólad áradozott! Szörnyű volt! - mondta nevetve, majd oda jött és mage ölelt..
- Csopi ölelés! - kiáltott fel Louis majd az összes fiú oda tömörült és csoportos ölelésre tettem szert. Körbe néztem s egy nagy zöld területen voltam hol sok velem egy idős emberke mászkált. Lányok fiúk egyaránt. Az volt a szabály hogy a lányok csak rövidnadrágban és fürdőruha felsőben lehettek. Egy gáz vol csak! Nálam nem volt bikini sem felső sem alsó.
- Tessék! Vedd fel ezt! - állt oda Louis hozzám egy dobozzal.
- Öhm..Ez egy méreg drága fürdőruha! Biztos hogy én ezt nem veszem fel! Életem végéig kéne vissza fizetnem! - toltam vissza a kezébe a doboz.
- Dehogy is! Ezt kötelező felvenned, különben melltartóban kell lenned. - nézett rám felcsillanó szemmel Zayn és magyarázott.
- Inkább akkor fel veszem. Hol tudok átöltözni? Még szerencse hogy rövid gatya van rajtam különben még bugyiban kéne mennem. - forgattam mosolyogva a szemeim majd Zayn mutatott egysátort ahol át vettem a fürdőruhát s rá a fekete rövid gatyát.  Félénken ki léptem és így szóltam..
- És most hova tovább? - kérdeztem mire Zayn lépett oda hozzám és így szólt..
- Most futni megyünk. - kacsintott rám, majd meg ragadta a karomat és húzott maga után. Az öt fiú baktatott előttem s végül egy tónál kötöttünk ki.A fiúk oda hoztak 6 nagy gömböt..
- Segítsek? - nézett rám Zayn..
- Miben? - kérdeztem s rá néztem nagy szemekkel.
- Hát bele kell menni! - kacsintott rám majd segített bele mászni az órási labdába, s bele gurítottam a víbe. Ők maguk is be jöttek. Mit ne mondja kurva nagyokat estünk. Főleg én. Egyszer csak azt látom Louis el kezd futni felém s nem tud meg állni. Mutogat hogy menjek odébb, de teljességgel lehetetlen volt. Futottam de a labda nem mozdult sehová csak rosszabb lett.. Estem keltem, s addig futott nagy iramban felém hogy össze ütközött a két labda. Louis egyik oldalra gurult én meg a másikra. Teljességgel  röhögséges volt. A többi fiú is meg mi ketten is így gondoltuk..A parton volt két fószer s amikor már úgy éreztük hogy ki szeretnénk menni nem ment így szóltunk nekik ők meg ki húztak minket. Mikor ki értünk  Harry és Niall találtak csak egy éppen elkorhadt fát amiről egy kötél lógott le. Fel másztunk és a humor répa rögtön meg ragadta hogy ő majd Tarzan lesz, hát nem jött össze neki. Azzal az irammal ahogy elindult be is esett a vízbe. Mi tök jót röhögtünk rajta végül is. Nagy nehezen ki vánszorgott a vízből majd Liam-el együtt fel mentem valaki kék műanyag tetejére mi a vízen úszott. Nem hallottuk mit beszéltük egyszer csak azt láttuk hogy Liam a vízbe repül. Ki húztuk és rögtön azt mondta.
- Faszomat a rohand répájába! - én nem tudom miért de félre értelmeztem és röhögni kezdtem.
- Nem az amire te gondolsz! - nézett rám nevetve Zayn.
- Oké! Abba hagyom! Mi történt? - néztem rá teljesen vörös képpel Liam-re.
- Hát mondtam neki hogy elfogyott a répa és nem megyek el neki ma érte.Erre le lökött a hülyéje. - nevetve törölgette az arcát a víztől..
- Nem semmi egy csaj vagy! Piszkos a fantáziád. Kis ügyetlen! - kacérkodott velem Zayn, bár nem volt jó ötlet, mivel egy ilyen móló szerűségen álltunk. Nekem sem kellett több. A háta mögé álltam mintha meg akarnál ölelni, s bele löktem a vízbe. Bele esett a vízbe, meg próbálta le törölni az arcát majd fel nézett rám mosolyogva.
- Na most akkor segít ki!- s én naiv lányka oda nyújtottam a kezem s azzal az irammal be is rántott.
- Oké! Ezt meg érdemeltem. - nevettem majd ki másztunk a vízből. A nadrágom le vettem s ki csak artam belőle a vizet..Vissza vettem s arra gondoltam...Majd megszárad. Sötétedésre mentünk vissza a többi emberkéhez. Ott rögtön le támadták a fiúkat a többi srác hogy álljanak be focizni. Én le ültem a többi lány mellé persze tisztes távolságban, mert nem ismertem őket.. Furi volt. A többi lány csapatban ült én meg egyedül. Zayn be állt a kapuba a többi srác pedig kint volt és rúgta a labdát. Amúgy rossz volt nézni mivel az össze fiúnak mezítláb kellett fociznia.   Zayn amikor nem volt nála labda feltűnően dobálta a kacsintásokat és a puszikat, s én csak elpirulva mosolyogtam rá. Nem mondom hogy egy pillanatra nem akadt meg rajta a szemem...A kapuban mikor fel húzta a pólóját hogy meg törölje az arcát, s ki villant a kockás hasa.. Ciki volt mivel észre vette hogy meg bámúltam s csak heccelés kedvéét is felhúzta a pólóját s nekem mutogatta. A nagy foci után oda jött hozzám egy szőke lány..
- Mi közöd van Zayn-hez? - lenéző pillantással kérdezte..
- Semmi! Csak barátok vagyunk! Azt hiszem! - válaszoltam .
- Remélem is, mert ma elkapom és nem akarom hogy ilyen semmirekellő lányok az utamba álljanak! Nézz magadra, te a lejárt lemez vagy, én az igazi klasszikus! - lenézően beszél hozzám.
- Figyelj! Mi bajod van velem? - néztem rá idegesen!
- Az cuncikám hogy Zayn közelében vagy. Előre figyelmeztetlek! Zayn az enyém! Értve? - csettintett egyet s indult volna el de én meg ragadtam egy nagy csomóban a loboncos szőke haját és hátra rántottam. Le terítettem a földre és ütni kezdtem.. Egyszerre csak valaki át karolta a derekam és le rántott róla. A szőke csajhoz oda ugrott Liam és Harry s lefogták mert jött volna utánam..
- Megöllek, rohadj meg! - s köptem egyet.
- Joe! Joe! Nézz rám! Figyelj! Mi a baj? - tett le Zayn s a szemembe nézve kérdezgetett.
- El kezdett velem szekálódni, s nem bírtam magammal. Én nem akartam bántani. Én senkit nem akartam bántani. Azzal jött oda hogy reméli hogy nem jelentek neked semmit mivel te ma az övé vagy, meg ilyenek, és rögtön fikázni kezdett! - daráltam a szavakat mire ő oda húzott magához és meg ölelt..
- Joe! Te a 2 nap elteltével már többet jelentesz nekem mint bárki a világon. Jessicával meg ne foglalkozz. Ő sosem jelentett nekem semmit. - simította meg az arcom mire én rá néztem és csak annyit mondtam..
- Már is be vagy állva! - nevettem le magam..
- Nem! - válaszolta..
- Úgy sem emlékszel holnap erre! - álltam fel mosolyogva nyomtam egy puszit az arcára majd arrébb sétáltam. Jessica újra nekem akart jönni de Liam és Harry ismét oda léptek és le állították. Le ültem és kezembe vettem egy poharat, s inni kezdtem.



(Remélem tetszett! Ha igen akkor dobj egy kommentárt!Puszi:*)



Hazel M. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése